Decizia indrazneata de a deveni propriul meu sef,de a castiga atat cat imi doresc,ma ajutat sa-mi indeplinesc visele.
Coordonator Avon Balta Aurelia
Telefon:0730859404
E-mail:aurelia.avon@yahoo.com
Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
 

Avon Colaborare

 
 

Avon Cosmetics-Istoria Avon

Totul a inceput de la o sticluta de parfum?

Povestea Avon incepe in urma cu 120 de ani , cand fondatorul sau David McConnell, un vanzator de carti pe atunci, a descoperit ca parfumurile de trandafiri pe care le oferea clientelor sale erau motivul pentru care femeile ii cumparau cartile. Intuind oportunitatea unei noi afaceri, McConnell a fondat in anul 1886, California Perfume Company , la New York. McConnel a impus, inca din prima zi a fondarii companiei, principiul satisfactiei garantate 100% care presupune inlocuirea sau returnarea integrala a sumei platite in cazul in care Clientul este nemultumit de oricare dintre produsele Avon. Acest principiu este in vigoare si astazi, aplicandu-se peste tot in lume unde Avon isi desfasoara activitatea.

Femeile au vandut produse Avon inca din 1886, cu 34 de ani inainte de a castiga in SUA dreptul de a vota. Primul Reprezentant a fost doamna P.F.E. Albee. Intr-o perioada in care rolul femeii era acela de a avea grija de casa, de a raspunde la usa si nicidecum de a ?deschide? usi, doamna Albee era o avangardista: cea care a consacrat termenul Lady Avon si prima care a pus bazele sistemului de vanzare directa, pe care acum il folosesc milioane de Reprezentanti din intreaga lume.

Din filele istoriei...
1887: au fost construite primele laboratoare de cercetare in Suffern, New York.
1914: a fost deschisa prima filiala internationala in Montreal, Canada.
anii '30 : Avon continua sa creasca in ciuda crizei economice, datorita promovarii femeii, a rolului si a posibilitatii ei de afirmare sociala si profesionala.
1939: compania a fost denumita Avon, dupa numele raului care curge in Stratford-Upon-Avon, taramul natal al lui Shakespeare.
1954: Avon avea sediul in Rockefeller Plaza si 3700 de angajati, dintre care mai mult de doua treimi femei, oferind 500 produse si inregistrand vanzari anuale de 55 milioane dolari. Prima campanie TV, istorica ?Avon calling?, s-a bucurat de un succes urias. 1954 este anul in care Avon s-a lansat in America Latina, alegand Venezuela drept tara de unde se va dezvolta una dintre cele mai puternice piete Avon din lume. Numai in Brazilia, numarul Reprezentanilor companiei depaseste 1 milion, fiind mai mare decat armata, marina si aviatia la un loc a oricarei tari.
1959: Avon a ales drept destinatie Europa, schimband viata femeilor din Marea Britanie si Germania de Vest.
1970: s-a deschis primul birou in Asia , in Japonia.
sfarsitul anilor '70 : Avon a atins uluitoarea cifra de vanzari de 3 miliarde de dolari si un milion de Reprezentanti.
1982: Avon devine prima companie straina intampinata cu ospitalitate de China.
din 1985 , Europa de Est a primit Avon. Uniunea Sovietica traditionalista a acceptat periplul occidental. In schimbul ?look-ului occidental?, Avon a primit produse artizanale din folclorul poporului rus.
2005: cand guvernul chinez pregatea sa accepte vanzarile directe, Avon a fost singura companie invitata sa testeze aceasta metoda in Beijing, Tianjin si in Provincia Guangdong.
2007: Incepe campania globala Hello Tomorrow, care vorbeste despre noua atitudine a companiei AVON, despre sansa oferita fiecaruia de a accepta provocarea, de a-si depasi limitele si asteptarile. Ziua de maine deschide noi perspective si ofera posibilitatea de a trai revelatia lucrurilor care ieri treceau neobservate. Ziua de maine este ziua in care orice este posibil si orice femeie are sansa de a-si implini destinul, cu imaginatie, culoare, stil.
Acesta este si anul in care incep colaborari internationale cu faimosi stilisti si case de moda precul Jillian Dempsey, Cinthia Rawley si Christian Lacroix si - pentru prima oara in istoria Avon - o celebritate devine Ambasador Global Avon. Astfel, actrita Reese Witherspoon devine imaginea Avon in toata lumea, reprezentand deopotriva produsele si activitatea filantropica a companiei.
2008: este anul marilor proiecte si aliante Globale. Fondul Hello Tomorrow destinat femeilor din toata lumea este anuntat la sediul Natiunilor Unite de catre Andrea Jung, CEO Avon. Gama Anew aduce ingrijirea de lux in viata fiecarei femei din Romania, odata cu sosirea expertului Antony Gonzalez, de la Institutul Anew pentru Tehnologie si Inovatie. Casa Ungaro intra in istoria companiei cu lansarea parfumului U by Ungaro, sustinut de Reese Witherspoon, iar noua Bond Girl, Gemma Arterton, isi promoveaza parfumul irezistibil Bond Girl 007 chiar in brosura Avon.

Avon a inteles ca o comunicare interculturala nu este posibila decat in masura in care cele doua sau mai multe culturi implicate sunt orientate catre un scop comun. De aceea, odata cu intalnirea sa cu diversitatea culturala, Avon a venit in intampinarea nevoilor diferite ale natiunilor, impunand o a treia cultura, aceea a respectului fata de valori, norme si cutume.

Responsabilitate sociala

Pentru Avon, realizarile se masoara nu numai in rezultate financiare, dar si in indeplinirea angajamentului de a contribui in beneficiul comunitatii. Fiind o companie pentru femei, implicarea Avon se concretizeaza in programe destinate sprijinirii unor cauze majore ale femeilor. Astfel, in 1955, se infiinteaza Avon Foundation, fundatia dedicata luptei impotriva cancerului la san si promovarii femeilor. Fundatia activeaza in 50 de tari din toata lumea si a strans pana in prezent peste 450 milioane USD, bani dedicati educatiei, diagnosticarii, tratarii si cercetarii cancerului la san.

In 1982, Avon incepe, in America Latina, campania sociala pentru cresterea calitatii vietii. Tari precum Guatemala si Honduras primesc suport in informarea populatiei cu privire la normele de sanatate si igiena.

In 1989, Avon a devenit prima companie importanta de produse cosmetice care a interzis testarea produselor pe animale.

In 2008, La 122 de ani de la infiintare, Avon lanseaza primul produs global ce sprijina o cauza, Bratara Respectului, care foloseste simbolul infinitului spre a simboliza un viitor cu posibilitati nelimitate pentru femeile din intreaga lume. Tot profitul rezultat din vanzarea acestor bratari intra in Fondul Avon pentru Respectarea Femeilor, aflat sub egida UNIFEM- administrat de Fondul Natiunilor Unite pentru Eradicarea Violentei Impotriva Femeior. Primii 500,000$ obtinuti din vanzarile produsului au fost completati pana la suma de 1 milion de dolari de o donatie suplimentara din partea Fundatiei Avon. Profitul obtinut din vanzari va fi folosit pentru implementarea altor programe locale menite sa stopeze fenomenul violentei asupra femeilor.

AVON in Romania

Avon Cosmetics Romania, a fost inregistrata in septembrie 1997. La 1 iunie 1999 a fost inaugurat Centrul Operational care se ocupa cu ambalarea si livrarea comenzilor pentru Romania, Bulgaria si Moldova. Compania a pornit de la 6 zone care acopereau orasul Bucuresti, ajungand in 2003 la 67 de zone care acopereau intreaga tara, in prezent existand 100 de zone la nivelul intregii tari.

Acum 10 ani brosura Avon avea 32 de pagini, 67 de produse si aparea o data la 6 luni. Acum are peste 130 de pagini, 600 de produse si este tiparita o data la 3 saptamani, in peste 800.000 de exemplare.

In 2004, Avon a inceput lucrarile pentru constructia unui nou centru de distributie in Bucuresti, la Chiajna, de unde se livreaza produse in Romania, Bulgaria, Moldova, Albania si Macedonia. In urma acestei investitii de 12 milioane de USD, finantata exclusiv din surse proprii, noul centru a fost inaugurat pe 25 mai 2006.

Intr-o foarte scurta perioada de timp, Avon si-a creat o imagine de marca deosebit de puternica in Romania. Avon este lider pe piata cosmeticelor din Romania incepand cu anul 2002, pastrandu-si aceasta pozitie de atunci si pana in prezent.

Avon Cosmetics Romania a primit de la Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania diploma pentru locul 1 in categoria ?vanzari directe? si a fost inclusa in clasamentul primelor 150 de intreprinderi mari din punct de vedere al profitului brut inregistrat in 2004, situandu-se pe locul 24.

In 2005, 2006 si 2007 in urma studiului "Trusted Brand", cititorii Reader's Digest au ales cele mai de incredere 25 de branduri din Romania. Categoria Cosmetice a fost castigata, consecutiv de Avon, cititorii Reader's Digest desemnand marca Avon ca fiind cea mai de incredere nu doar in Romania, ci si in alte trei tari europene.

Chiar de la inceputul sau, in anul 2002, campania Avon impotriva cancerului la san in Romania s-a bucurat de sustinerea a mii de femei, contributiile lor prin vanzarea produselor "cu fundita roz" facand posibile actiunile de sustinere care au loc in fiecare an. Tot profitul obtinut din vanzarea produselor "cu fundita roz" este folosit in sprijinul campaniei impotriva cancerului la san. Fondurile stranse din vanzarea produselor campaniei impotriva cancerului la san sunt exclusiv folosite pentru a ajuta femeile din Romania, atat prin donarea de echipament medical performant folosit in diagnosticarea si tratarea cancerului la san cat si prin derularea unei campanii educative la nivel national, pentru a determina cat mai multe femei sa faca pasii necesari in directia diagnosticarii precoce a cancerului la san, astfel:
2002: Avon Romania demareaza alaturi de Fundatia Renasterea campania impotriva cancerului la san, "O simpla atingere iti poate salva viata!".
2003: prima donatie in echipament medical de ultima generatie catre Institutul Oncologic Bucuresti "Prof.Dr. Al.Trestioreanu" (IOB), constand in gamma detectorul santinela in valoare de 60.000 USD;
2005: cea mai mare donatie facuta de Avon Romania: o gamma camera de scintilatie in valoare de 300.000 USD catre Institutul Oncologic "Ion Chiricuta" din Cluj; organizarea primului mars roz din Romania, la aniversarea a 50 de ani de la infiintarea Fundatiei Avon; Marsul s-a incheiat cu fundita umana de culoare roz, emblema campaniei.
2006: donatie in valoare de 107.000 USD catre IOB, constand in dotarea completa cu echipamente medicale a unui laborator de imunohistochimie. Incepe campania educativa "1 din 8 femei", campanie ce pledeaza in favoarea diagnosticarii precoce a cancerui la san si a responsabilitatii privind grija pentru propria persoana. In urma campaniei de comunicare complexe si neconventionale, evenimentele de strada organizate in toata tara pe 1 octombrie aduna mii de oameni, iar notorietatea mesajelor campaniei ajunge la o medie nationala de 71%. Conform estimarilor, campania educativa din perioada septembrie-octombrie 2006 a atins aproximativ 6,720,000 femei din Romania.
2007: Campania "1 din 8 femei" castiga premiul Best Innovative Media la festivalul AD'OR si apare in 49 de tari ca studiu de caz si pe coperta prestigioasei reviste britanice Cream Magazine, fiind selectata din peste 100 de proiecte din toata lumea pentru creativitate in media. In iunie 2007, campania este premiata cu un leu de argint la prestigiosul festival Cannes-Lion, la categoria "Cea mai buna campanie sociala", acesta fiind primul premiu castigat vreodata de Romania in aceasta competitie internationala. Spitalul Sf. Spiridon din Iasi este dotat cu un aparat de radioterapie de suprafata in valoare de 150.000 USD si are loc primul concert in sprijinul campaniei, sustinute de Loredana pe 13 Octombrie in Bucuresti.
2008: Pe 6 martie 2008, Fundatia Renasterea si Avon, in calitate de partener principal, au inaugurat la Calafat, Judetul Dolj, Unitatea de "Diagnostic Mobil - San si Col uterin". In cadrul Centrului mobil pentru investigatii de san si de col uterin sunt amenajate cabinete de: ginecologie, consultatii de san si mamografie. Acest vehicul se deplaseaza prin tara, in comunitatile care au acces limitat la investigatii medicale, pentru a oferi femeilor posibilitatea de a efectua gratuit, mamografii si teste Babes Papanicolau. Pe 13 septembrie, in Bucuresti, are loc evenimentul maraton "Afla ca esti bine", ocazie cu care este organizat si Marsul Roz impotriva cancerului la san, eveniment organizat simultan in Ploiesti, Craiova si Iasi. Peste 1500 de participanti au sustinut prin prezenta lor, pe parcursul intregii zile, scopul campaniei sociale Avon: diagnosticarea precoce a cancerului la san, fiindca una din opt femei risca sa dezvolte cancer la san in timpul vietii. Cu aceasta ocazie este anuntata donatia in valoare de 100,000 euro catre Fundatia Oncohelp din Timisoara, destinata finalizarii lucrarilor unui spital de oncologie modern, precum si continuarea in anul 2009 a parteneriatului cu Fundatia Renasterea pentru proiectul "Diagnostic Mobil Renasterea - Cancer de col uterin si Cancer de san".

Viziunea AVON a fost dintotdeauna aceeasi: sa fie compania care intelege cel mai bine femeia, cerintele si aspiratiile ei. Pentru a indeplini promisiunea pe care o face viziunea noastra, ne angajam sa atragem mai multe femei si sa le slujim cu mai mult succes decat oricare alta companie din lume, prin crearea de legaturi solide bazate pe incredere, respect si grija si prin construirea de relatii umane care sa dureze o viata.
Andrea Jung CEO.


Sursa Avon Romania srl

Forum nou

Creat 07.03.2009 10:36:46 | Ultima modificare 05.05.2009 23:35:49
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one